יצירת קשר מרכז שירות 6808*

קו סיוע למקרי חירום

03-6006505

שאלות נפוצות

כן, המכשיר מבטיח קשר רציף בכל מקום, בכל מצב, הוא לא תלוי ברשת הסלולרית או אינטרנט ולכן בכל מקום בעולם תחת השמים הוא פעיל.

ערים גדולות ומרכזיות - בשגרה, נחיצות המכשיר מועטה בתוך ערים, בעיקר כאשר יש זמינות של תקשורת סלולרית ואינטרנט. גם במקרה חירום יש בערים למי לפנות לעזרה. רק במקרים קיצוניים יש כדאיות להשתמש במכשיר, ולמרות המצאותו בשטח בנוי הוא ימשיך לשדר. במצבים של אסון טבע כמו רעידת אדמה, כאשר קורסות מערכות התקשורת המקומיות, ימשיך המכשיר לעבוד ללא הפרעה. האפשרות להודיע שאתה בסדר כאשר נקלעת לאיזור שנותק בגלל אסון טבע יכולה להיות בעלת ערך רב.
הודו- למטיילים הנוסעים להודו: אין להפעיל או לשלוח הודעות שגרה מהמכשיר הלווייני. ניתן להפעיל רק במצב חירום לבקשת חילוץ בלבד.

לא שיחה קולית כמו טלפון. ניתן להעביר הודעות ולנהל תכתובת כמו ב-SMS.

לחצן מצוקה SOS - בלחיצה אחת, מגיעה ההודעה ישירות לדסק המבצעי בישראל הפועל 24/7, עם מיקום מדויק של המטייל, גם בתנועה.
הודעת "הכל בסדר" - בלחיצה אחת, מועברת לאנשי הקשר שלך עם מיקומך המדוייק וכולם רגועים.
הודעות אלו ניתנות לשליחה ללא תלות ברשת סלולרית או אינטרנט.
בנוסף, קיימות פונקציות מתקדמות נוספות כמו שליחת וקבלת הודעות טקסט, מצב עקיבה, הפעלה מרחוק ועוד.

בהחלט כן.
המכשיר עמיד בפני כל מזג אוויר קיצוני חום וקור, גשם, נפילות, אבק ואפילו שהייה במים עד כחצי שעה.

המכשיר פועל על שתי סוללות אצבע, AA מסוג אלקליין או ליתיום. ניתן לרכוש אצלנו סוללות מתאימות.
אנו מספקים זוג סוללות ליתיום לשימוש במצב חירום.

כמו כן, קיים דגם הנטען באמצעות כבל הטענה. 

במידה והמכשיר פועל כל היום (בזמן תנועה) וכבוי בלילה, הסוללות מחזיקות עד כשבועיים.

 

בקלות, אנו נותנים הדרכה מפורטת כאשר מקבלים את המכשיר. כמו כן, תקבלו גם הוראות במייל ותמצאו אותן באתר שלנו.

 

במידה ויש ביטוח כבודה, אובדן או גניבת המכשיר מכוסה ע"י חברת הביטוח. עלות אובדן מלא של המכשיר המומלץ לתרמילאים היא 200$ + מע"מ.

פניית מצוקה מגיעה למוקד חירום של MAGNUS הפועל 24/7. מיד ולאורך כל התהליך מתבצעת תקשורת רציפה עם המטייל ואנשי הקשר שלו. בהמשך, נעזר בגורמים רשמיים מקומיים וישראליים, בכוחות ביטחון וצוותיים מקצועיים מקומיים, בקונסלויות ומשרד החוץ. במידה ונדרש חילוץ, חברות הביטוח הן בעלות אחריות פיננסית לגבי עזרה וחילוץ.הצוות המחלץ שלנו שבראשותו עומד חיליק מגנוס, עובד עם מרבית חברות הביטוח והוא זה שידאג לאתר, לסייע ובמידת הצורך ובאישור חברת הביטוח לצאת לחילוץ.

כן. במצב של SOS ומצוקה של חבר (פגיעה פיזית וכדומה) ניתן ללחוץ על לחצן ה- SOS עבורו. יש לזכור לתת פרטים מדויקים שלו כמו שם, ת.ז, טלפון וחברת ביטוח.

לא, המכשיר תוצרת ארה"ב ועומד בכל התקנים המחמירים ביותר של האמריקאים הקשורים לביטחון ובריאות.

 

לאחר יצירת קשר וקבלת הפרטים הרלוונטים, ניתן לאסוף את המכשיר ממשרדינו ברחוב קרליבך 10 בת"א לפני היציאה לטיול כפי שתואם. 

לא. המכשיר אינו משמש כראוטר. הוא מאפשר תקשורת דו כיוונית ברשת הלווינים.

איתור המטייל תלוי בהפעלתו של המכשיר. במידה והמכשיר כבוי, לא ניתן לקבל אות איתור.
כאשר המכשיר דולק, ניתן לקבל מיקום, גם כאשר המטייל לא עושה שום פעולה, ובתנאי שנמצא בשטח פתוח.

אין בעיה, אם חזרתם מוקדם מהמתוכנן, תזוכו על הזמן שלא ניצלתם. אם תאריכו את משך הטיול, נחייב רק על הזמן הנוסף, באותם תנאים כאילו תכננתם את זה מראש.

לא. אנו נפעיל את חברת הביטוח בה רכשת את פוליסת ביטוח הנסיעות שלך והחילוץ יכוסה כולו על ידי חברת הביטוח.