המסע של מיכאל שפייזר

את השנה הנוכחית הגדיר מיכאל בתור שנת ההרפתקאות שלו, כשהוא משאיר את חייו בארץ מאחור והיעד הפעם הוא: אמריקה הצפונית והדרומית לאורכה וכמובן לגובה. יצאנו איתו ביחד לדרך כשהוא מתחיל בקנדה ועתיד להגיע עד לארגנטינה

מגיל 22 מיכאל שפייזר כבר הספיק לעבור מאות אלפי ק"מ על גבי האופנוע שלו ברחבי העולם ולפני 3 שנים התחיל גם בטיפוס צוקים.

"לאחר חודש בסקוואמיש, קנדה- שם טיפסנו בעיקר טראד (טיפוס טבעי בו אין עגינות מוכנות על ההר והמטפס מניח אותן תוך כדי טיפוס ומנקה בסוף) הרגשנו מוכנים לצאת לאיזור פחות מיושב.
שמנו ציוד ל-3 ימים על הגב- ציוד טיפוס, ציוד לינה, מכשיר לוויני ואוכל.
הגענו לצפון רכס הקסקיידס שבוושינגטון ארה"ב ויצאנו לדרך.
לאחר יום בעלייה מתמדת הגענו לעמק מדהים שהפיסגה שלנו באופק, הקמנו מחנה ויום למחרת יצאנו לטיפוס. ההגעה לפיסגה כללה הליכה על דרדרת בה כל צעד צריך להיות מחושב: התוואי תלול ,אבנים נופלות כל הזמן ויש פרטנר מאחורייך שעלול להיפגע.
אחרי כ- 4 שעות הליכה הגענו לבסיס הטיפוס- עייפים מהשמש הקופחת נתנו עוד מאמץ וטיפסנו לפסגה, איזו הרגשה מדהימה!

רחוק מכל יישוב, אדם או קליטה סלולרית. כך בעזרת חבל, כמה מתכות ואימונים אנחנו יכולים להגיע לכל מקום שנחפוץ והאפשרויות בלתי מוגבלות!
יום למחרת ירדנו חזרה ואנחנו ממשיכים להדרים לכיוון סמית' רוק, אורגון.